Jul-intervju med Dennis.

Årets första intervju är med Dennis -  http://bimbo84.blogspot.com.
Jag har kikat in hans blogg, och rekommenderar er att göra samma sak! :)


1. Hur brukar du fira jul?
- Jag firar alltid jul tillsammans med min närmaste familj. I år blir det jag, mamma, mormor och min morbror Toni. Det är viktigt för mig att ha mina nära och kära runt mig på julen.
 
2. Hur mycket pengar lägger du ut på julklappar varje år?
- Tidigare så har jag lagt ut en hel del, men i år har vi bestämt oss för att inte ha några julklappar alls, utan istället fokusera på maten och på att umgås med varandra.
 
3. Anser du att Kalle Anka och hans vänner fortfarande håller, eller skulle du vilja se någonting annat på julafton?
- Jag tycker om Kalle Anka. Det ska helt klart vara kvar! Vi har inte så många traditioner i Sverige så därför är det viktigt att ha kvar något som många faktiskt älskar.
 
4. Vad önskar du dig allra mest i julklapp i år?
- Jag önskar att min familj får må bra och ha hälsan i behåll.
 
5. Vad är ett MÅSTE på julbordet?
- Julskinka och bakad leverpastej! Sen älskar jag förstås mormors rågsiktskaka, den är magisk!



Postat av: Falksonchristmas

Intervju? hrmm ja varför inte......

2011-10-10 @ 15:32:38
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.