Imorgon är det den första december.

Imorgon är det äntligen den första december och jag har som en traditon att jämt sitta uppe till 00.00 så jag ser hur datorn ändrar datum till 1:a december. Visst låter det lite knäppt, men det är i alla fall något jag har fått för mig att jag måste göra varje år!

Förutom att december börjar så börjar även SVT:s julkalender, vilket jag tror kan bli mycket bra i år. Julkalender-tävlingarna börjar också på nätet, och jag brukar vinna minst en gång varje år, tryck HÄR så kommer ni till en sida som lägger upp alla sidor som bjuder på julkalender-tävling under december :)

Brukar ni göra någonting speciellt den första december? :)

Postat av: Underbara Juletid

Visst är det mysigt att det äntligen är december! Vi har ingen traditon just den dagen förutom alla kalendrar.

2010-11-30 @ 21:57:13
URL: http://julen.gladers.net



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.