Bloggtestare åt Coolstuff.

Vid det här laget har nog de allra flesta hört talas om Coolstuff - "Sveriges prylmecka".
Denna fantastiska sida bjöd mig på ett presentkort på 200 kronor i utbyte att jag skulle vara bloggtestare av deras julklappar. Klart jag inte tvekade! Mitt val föll på en minijulgran och en mystic 8 ball.

Minijulgran - Jag älskar minijulgranar och eftersom Coolstuff säljer sina i färgerna rosa, svart, grön och silver, så blev det extra roligt. Jag valde silvergranen (85 kr/styck) och jag fick även med tillbehör - Girlang, kulor och till sist en vacker stjärna. Granen var lite mindre än vad jag hade förväntat mig, men den lyser ändå upp mitt skrivbord på ett vackert sätt. Ett måste inför julen alltså!

Mystic 8 ball - Detta är som det låter en boll, den svarta biljardkulan kan man säga. På Coolstuff säljs den för 99 kronor och jag tycker det är ett grymt roligt tidsfördriv. På ena sidan av bollen är det en skärm, och meningen är att man ska ställa en fråga till denna mystic 8 ball, skaka den och sedan dyker ett svar upp på skärmen. En ganska meningslös grej alltså, men ack så rolig!

Rent överlag så tycker jag att Coolstuff är en av de absolut bästa sidorna på nätet, och jag uppskattar verkligen att de säljer annorlunda saker. Det finns något för hela familjen och jag kan garantera ett gott skratt om man får en julklapp från Coolstuff. Inte blir det sämre av att deras leveranser är blixtsnabba!

Klicka HÄR för att komma direkt till Coolstuffs hemsida,
och klicka HÄR för att se Coolstuffs billigaste julklappar.







Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.