All I want for christmas is you.

Vad passar bättre denna frostiga novembermorgon än att bjuda på lite julmusik?
Detta är en av de bästa låtarna jag vet när det gäller julen, Mariah Careys röst är underbar!
Njut! :)




Och till er som missat min jul-spotifylista, så kan ni trycka länken på nedan och ta den! :)
JUL 2010

Postat av: Emma

Maria Careys är såå bra, älskar också hennes röst :)

Fin blogg och hoppas du får en bra dag :)

2010-11-03 @ 11:36:47
URL: http://godisflickan.blogg.se/
Postat av: Frida Johansson

gud vilken otroligt söt blogg du har.

hoppas du har en bra lördags kväll!

2010-11-13 @ 16:54:55
URL: http://brunettfriida.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.