Tack och hej!

Så var alltså julen slut för detta år och det är dags att stänga ner bloggen.

Detta har varit mitt första år som "julbloggare" och det har varit fantastiskt kul. Väldigt många har kommit med positiv respons och kommentarerna har strömmat in. Självklart återkommer jag i slutet av oktober 2011 igen, och jag hoppas ni läsare kommer följa min jul även då. Det har varit roligt att följa era julbloggar!

Förutom mina läsare vill jag även tacka:
Hillhouse - För sponsringen till två av mina tävlingar.
Hittajulklappar.se - För biobiljetten.
Coolstuff - För att jag fick vara en av era julklappstestare.

Tack för samarbetet i år, och det största tacket till Hillhouse för sponsringen!

Som sagt, hoppas vi ses nästa år igen, och tack för denna jul!

Postat av: Tomtenissans Julblogg

Klart vi ses nästa år...och tack för detta:)

God fortsättning!!

2010-12-27 @ 16:00:02
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: Underbara Juletid

God fortsättning!

Jag har dig på bloglovin så jag ser när du uppdaterar igen ;)

2010-12-27 @ 22:01:39
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Anonym

tävla om att bli årets nyårsblogg

Tävlingen hittar du här : http://birartibir.blogg.se/2010/december/tavla-om-att-bli-nyarsblogg-2011.html



lycka till

Kram

2010-12-31 @ 01:38:36
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

sv: låter väl som ett svar med kardemumma på! =)

2011-01-08 @ 23:54:11
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.