Min julafton.

Så var julafton förbi och det kändes som att det tog en timme eller två.
Det är nog den enda nackdelen med julen - att den är förbi så otroligt fort.

Jag tänkte att jag lägger upp lite bilder från igår och skriver till dom!



Här är granen och alla paket under...mysigt!


Julstrumpan är någonting som jag aldrig kommer växa ifrån ;)


Den vanliga julfrukosten - Skinkmacka och mammas tomtegröt!


Julfika hos pappa :)


En av alla julklappar jag fick från pappa - En htc wildfire! :)


Mamma lagar mat till julbordet.


Dukat :)


JULBORD! :D


Min bror äter med pinnar till allt...första gången till julmat dock ;)


Kvällen avslutades som vanligt med ris ala malta! :)


Jag har haft en riktigt bra julafton som ni säkert märker!
Många fina julklappar och ett perfekt sällskap, men nu är det som sagt över :(

Berätta gärna hur just DIN jul varit! :)

(Jag återkommer med ett sista inlägg för detta år, ikväll eller imorgon.)

Postat av: ELIN - julbloggen

sv: Ohh inte illa med en ny mobiltelefon! :)



Underbara bilder. Ni verkar ha haft det jättemysigt!

2010-12-25 @ 14:28:53
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.