Julbloggsträff!?

Godkväll på er!
Jag har funderat lite på en julbloggsträff igen. Sist hade jag ju inte någon möjlighet att komma men i år skulle jag förmodligen kunna komma iväg och det vore så roligt att få träffa alla andra julbloggare, eller ja, så många som möjligt i alla fall.
 
Tyvärr har jag nog inte själv varken tid eller kunskap att ordna upp en träff men om det finns fler intresserade kanske någon skulle kunna ta på sig det uppdraget? Sist var träffen i Stockholm och det verkade ju helt klart bli väldigt lyckat så varför inte göra en repris igen? Kanske strosa runt på julmarknad, äta julbord ihop och en massa annat. Någon kanske har fler förslag? 
 
Vad säger ni? Är ni sugna?
 
Bild från google

Postat av: Mer jul - Lillie

Jag var inte heller med förra året. Så det hade varit jättekul att få hänga med om det skulle bli något i år. Däremot så har jag massor med andra projekt i höst och vinter så skulle inte kunna rodda med det själv, men kan gärna vara en hjälpande hand åt den som kan tänka sig göra det. Kanske kan vi få ihop en grupp som alla hjälps åt?

2015-09-08 @ 21:33:48
URL: http://merjul.blogg.se
Postat av: Jessica

Låter kul! Jag är sugen, men allt beror såklart på när, hur och var - en bebis är ju inget hinder, hon får haka på =)

2015-09-08 @ 21:50:42
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: Maries strålande jul

Jag var med 2012 vilket var trevligt. Är intresserad av ny träff men har långt till Stockholm så det är mycket som ska klaffa för att jag ska kunna vara med.

2015-09-08 @ 21:51:54
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Amanda - A holly jolly christmas

Det hade varit jättkul, men jag kommer nog inte ha tid att åka från Göteborg under vintermånaderna:(

2015-09-08 @ 22:18:14
URL: http://www.ahollyjollychristmas.blogspot.se
Postat av: Caroline/Julmysigt

Låter toppen.

2015-09-09 @ 00:13:40
URL: http://julmysigt.blogspot.com
Postat av: Charlie CS - Kulturtant som älskar julen!

Förra året blev det väl ingen träff. Jag var den enda som beställde biljetter. Eller så fanns det kanske fler träffar?

Bara en vet i tid så spelar det kvittar om det blir gbg eller stockholm. Självklart skulle jag tycka Jönköping eller borås vara smidigt! ;0)

Till nästa år får vi ta en bloggträff mitt i sommaren, i JULi kanske.

Svar: Nej då, bara varit en vad jag vet. En bloggträff mitt i sommaren låter som en spännande idé! Kanske något att kika på nästa år :)
Amandas jul

2015-09-09 @ 00:59:04
URL: http://julkulturcramar.wordpress.com
Postat av: victoriajul.blogg.se

Vad jag vet har det bara blivit en julbloggsträff men det kanhända att jag missat någon. Jag har ingen möjligthet att åka nåt i år tyvärr, med heltidsstudier och bebis är det inte genomförbart. Jag måste lägga tiden på att studera så jag hinner få lite julledigt

2015-09-09 @ 07:55:06
Postat av: johanna

Jag har varit på en bloggträff i stockholm, och det blev absolut lyckat! Jag är gärna på :D förra året blev det ingen nej.

2015-09-09 @ 10:59:00
URL: http://arildsdottir.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.