Bara september

Hej på er!
Det är bara september än men jag har ändå ångest över att inte riktigt ha något att skriva om. Många andra julbloggar bara spottar ur sig inlägg och jag förstår inte vart alla hittar inspirationen. Jag försöker tänka att detta år ska jag bara skriva när jag känner för det, men det är svårt för man känner ändå någon slags prestationsångest. Jag vill dock ha kvalité på mina inlägg och inte bara skriva någon mening och sedan publicera. 
 
I alla fall....
Imorgon är det tre månader kvar till julafton, vilket också betyder ungefär tre månader kvar att julblogga. Herregud, jag kommer ju att hinna blogga en massa så varför stressar jag? Det jag är lite fundersam kring just nu är när den första frosten kommer att infalla. Den har varit vid den här tiden de sista åren men just nu är det inte jättekalla nätter så jag tror vi får vänta till oktober i år. Jag hoppas dock på en mild vinter som alltid men den första frosten och första snön är ändå något man längtar efter :)
 
Det är lite lugnt på julnyhetsfronten just nu. Det borde dock komma ytterligare några glöggnyheter snart och jag har fått ett par spännande böcker som ska recenseras. Bloggsäsongen har ju bara börjat och jag längtar tills jag får fylla bloggen med julbak, snöbilder och julstämning :)
 
 

Postat av: Jul i fjällen

Jag tycker absolut inte du ska stressa över att skriva si eller så många inlägg! Fast jag kan samtidigt förstå dig för så kände jag oxå särskilt mitt första år... I år skriver jag verkligen bara när jag har något att skriva om, gillar heller inte dessa "utfyllnadsinlägg"... Fast det blir ju ganska ofta som jag har något att skriva om eftersom det snurrar jul i huvudet titt som tätt :)

2015-09-23 @ 22:25:23
URL: http://julifjallen.blogspot.se
Postat av: Jul hos Linda

Jag tänkte på dig häromdagen. Ska bli kul att följa dig ett år till, du hinner nog skriva en hel massa inlägg även om du inte känner för det just nu! :) Tre månader till jul, tjoho!

Svar: Kul att du tänkte på mig och vad glad jag blir! :) Ja, swish säger det bara!
Amandas jul

2015-09-24 @ 08:08:30
URL: http://julhoslinda.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.