Årets glöggnyheter från Blossa 15

Idag har det släppts nyheter. Blossa 15 har i år smaken av "Earl Grey". Det är några av er som gissat på just te och ni hade alltså rätt. Ganska konstigt men ska bli intressant. Skulle tro att glöggen passar bäst varm :) Flaskan är för övrigt otroligt läcker så tycker man inte om själva glöggen går ju alltid flaskan att ha framme som en del av inredningen.
 
 
Den andra nyheten är Blossa 1895 som också det är en starkvinsglögg. Ett gammalt recept som nu kommit tillbaka. Självklart är jag intresserad av att prova men jag hade hellre sett en lättvinsglögg eller helt alkoholfri glögg. Men Blossa har ju självklart fler glöggsmaker som tur är.
 
 

Postat av: Linnéa

Teglögg lät ju himla spännande! :)

Svar: Eller hur, matchar nog fint :)
Amandas jul

2015-09-10 @ 13:45:52
URL: http://hungrygosling.se/
Postat av: Daily Julia

Earl Greyglögg låter ju väldigt spännande (oväntad kombination!), blir kul att prova i vinter! :)

Svar: Ja visst gör det! Ska bli spännande :)
Amandas jul

2015-09-10 @ 14:06:56
URL: http://dailyjulia.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.