Snö

Fredag och oktober är inne på sin slutspurt...
Vi brukar i princip alltid få första snön i oktober men i år känns det väldigt långt borta. Tittar man på väderprognoserna så ska det bara bli plusgrader framöver. Jag vet att det kan ändras fort men magkänslan säger ändå att vi kommer att få vänta på snön ett tag. 
 
Vad händer i helgen? Vi ska kanske iväg till Rusta för att kolla på golv och tapeter, och då passar jag ju självklart på att julspana lite. Skulle vilja hinna med att baka lite också i helgen men dagarna bara rusar förbi så vi får se om jag hinner. Annars blir det bakning till veckan för jag har fått lite nya bakprylar som jag måste visa er :)
 
Vad ska ni göra i helgen?
 
Om ett par veckor kanske.......

Postat av: Sara - Träning & Hälsa

Nej men hallå ... jag har precis snubblat in på nya favorit bloggen! Är så härlig känsla just nu, det är inte bara jag som är "tokig"! <3

2015-10-30 @ 19:30:16
URL: http://nouw.com/nolongerironic
Postat av: Josefines jul

De senaste dagarna har jag julshoppat som en galning men imorgon ska jag försöka låta bli då jag ska vara kattvakt ;)

2015-10-30 @ 21:56:12
URL: http://www.nouw.com/josefinesjul
Postat av: Annette

Hej, jag har skapat en julgrupp på FB! Alltså inte en sådan med hyacinter, utan en grupp att diskutera julen i, få tips, dela med sig tips, ställa frågor osv. Mest för att jag är så sugen på att prata om jul mest hela tiden;) Det vore kul om du och dina läsare ville vara med! Gruppen heter "Julstämning & Bjällerklang" och är nystartat. Tipsa gärna andra. Juliga hälsningar, Annette.

2015-10-31 @ 21:40:31
Postat av: Lisas Vinterland

Längtar till snön väldigt mycket nu, men även här dominerar plusgraderna! Bara det kommer lite innan advent..

2015-11-01 @ 11:47:32
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.