Sagan om Karl-Bertil Jonssons julafton - Specialutgåva

För mig är Sagan om Karl-Bertils julafton lika viktig som Kalle Anka på julafton. I år kommer en bok som är en specialutgåva med bonusmaterial så om man är en riktig Karl-Bertil Jonsson-älskare så är detta verkligen en bok att hurra över.
 
 
Boken innehåller självklart hela storyn från tv tillsammans med fina illustrationer. Förutom detta får man även läsa Per Åhlins personliga berättelse om hur filmen blev till och processen runt omkring. Man får se skissandet och hela vägen från ruta ett till färdig film. Riktigt intressant faktiskt.
 
Jag älskar alla roliga citat från filmen och självklart är inte boken sämre. Nu behöver man inte vänta till julafton för att få se Karl-Bertil Jonsson, nu kan man även ta fram boken :)



Boken finns att köpa på bland annat Bokus där den kostar 139 kronor.




Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.