Julklappstips

Har ni börjat köpa julklappar än? Jag tycker det är skönt att börja i tid så man kan sprida ut kostnaderna lite.
 
Något jag är noga med är att gå igenom olika sidor och leta efter dom bästa priserna. Jag har beställt en del från Barnparadiset eftersom dom dels har väldigt bra priser men också för att dom har ett väldigt varierande och roligt utbud. Är man ute efter till exempel en doppresent eller helt enkelt en julklapp tycker jag att man ska kika in för man hittar definitivt något som alla andra inte köper. 
 
Häromdagen fick jag ett paket från just Barnparadiset med dessa godsaker.
 
 
Det var kärlek vid första ögonkastet. Så otroligt fina grejer och det är synd att det är svårt att göra produkterna rättvisa genom bilder, men jag ska försöka. 
 
Först och främst har vi ett bokstavståg där man hos Barnparadiset kan välja precis vilka bokstäver man vill, detta har såklart texten "God jul".  Tåget är superfint som det är men skulle även passa att bli målat. Kanske i guldfärg? Min dotter älskar tåg och kommer att älska att ha detta på hyllan i sitt rum under jul. Otroligt charmigt.
 
 
Ljusslingor är en självklarhet under jul tycker jag och denna med röda bollar var superfin. En tre meter lång ljusslinga med 20 stycken bollar. Barnvänlig men självklart ingen leksak. Kommer lysa upp här hemma på ett magiskt sätt. 
 
Som ni ser var sonen väldigt fascinerad över ljuset :)
 
 
Sist men absolut inte minst har vi kanske den finaste adventskalendern jag någonsin skådat. Ett litet hus med 24 stycken lådor som man kan dra ut och lägga en liten överaskning i. Passar perfekt till chokladpengar, hårspännen eller andra smågrejer. Superkul för barnen att varje dag få dra ut en låda och få en överaskning. 
 
 
I samarbete med Barnparadiset

Postat av: Maria

Så fina saker...ja nu går det snabbt till julen.
Maria

2015-10-20 @ 21:34:48
URL: http://www.houseforus.blogg.se
Postat av: Mer jul - Lillie

Åh, vilken fin julkalender :)

2015-10-20 @ 21:38:10
URL: http://merjul.blogg.se
Postat av: Anette - En fin jul

Vilka fina saker, kalendern är ju helt underbar. Själv har jag inte börjat handla ännu men planeringen är påbörjad.

2015-10-21 @ 07:28:12
URL: http://enfinjul.blogg.se
Postat av: Anna

Vilka grejer! Ska genast kolla in.

2015-10-21 @ 10:42:07



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.