Jul hos ICA

Hej på er!
Bloggen har stått stilla i ett par dagar. Jag väljer att inte skriva en massa "utfyllnadsinlägg" bara för att jag "måste" skriva, utan nu när det inte hänt så mycket juligt de sista dagarna har jag helt enkelt inte haft så mycket att skriva om. Till och med nyhetsfronten verkar stå ganska stilla just nu :)
 
För ett tag sedan fick jag ett bud med en del av årets julsortiment från ICA. I år satsar dom på ekologiskt och svenskt, vilket jag uppskattar väldigt mycket.
 
 
Vad låter mest spännande? Jo, helt klart marmeladerna tycker jag. Päronmarmelad med kanel låter ju supergott och jag gillar nytänket. Glöggmixen med tranbär och mandel har jag ätit tidigare och den passar perfekt till glöggmyset. Ekologiska fikon kanske jag kan lura i barnen ;) Ekologiska kokosen blir bra till bakandet och till sist har vi julteét som jag även det smakat tidigare och tycker om.
 
Sedan kommer ICA att ha väldigt många sorters julskinkor i år. Den jag ser fram emot mest är "adventsskinkan" som är en mindre variant. Kommer passa perfekt till oss som kommer att fira jul ensamma i år och därför bara blir två vuxna.
 




Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.