Datumljus

Hej på er!
Tänk att det bara är en ynka månad kvar till första advent. Ååh vad jag längtar efter adventsljusstakar i fönstrena, hyacinter och tomtegröt. Just gröten tänkte jag nog ändå göra till söndagsfrukost för det är ju faktiskt första november då :) Hoppas på lite snö snart också så kommer nog julkänslorna rejält...
 
Jag är förresten ute efter något fint datumljus. Både 1-24 och 1-4. För två år sedan hittade jag detta blockljus som jag tyckte var otroligt fint i sin enkelhet. Jag gillar enkelt eftersom det går att piffa till runt omkring då istället. Har ni något tips på datumljus så hojta gärna till :)
 
 

Postat av: Josefines jul

Jag hittade fina datumljus både på Ica Maxi och Rusta idag, så tipsar om att kolla där!

Svar: Tack! Ska kika där :)
Amandas jul

2015-10-29 @ 19:42:31
URL: http://www.nouw.com/josefinesjul
Postat av: Jennysjul

Jag älskar tomtarna på Åhléns, se bild här: https://jennysjul.wordpress.com/2015/10/28/julspaning-pa-ahlens/

2015-10-29 @ 20:15:41
Postat av: Iréne Bolonassis

Dom har jättefina inne på Ikea som jag köpte 😊

2015-11-03 @ 21:21:46
URL: http://irresvarld.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.