Adventskalendrar i mängder

WOW, vad med adventskalendrar det finns att köpa nu. Som förälder kan man ju bara välja och vraka och min åsikt är att det är bättre att välja en "riktig" adventskalender med prylar i istället för en godiskalender. Eller så köper man båda om man är sån ;)
 
Det finns allt från legokalendrar (i määngder!!) och adventskalendrar med böcker (pixi och bamse), till kalendrar med muminfigurer, play doh-lera eller frost-saker. Allt för alla smaker alltså. Och inte speciellt dyra är dom heller. Min favorit är kalendern med play-doh så den är jag lite sugen på :)
 
Köper ni adventskalendrar till era barn?
 
 
Finns bland annat hos Babyland och Cdon.

Postat av: victoriajul.blogg.se

Jag gjorde ett tidsinställt inlägg om just kalendrar till bloggen imorgon med precis samma kalendrar :) Ja det finns mycket roliga att välja på är lite sugen på bamse kalendern jag

2015-10-02 @ 22:20:13



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.