En vecka till advent

Hej söndag!
En vecka kvar till första advent och min plan var att städa och plocka hela helgen för att kunna smyga fram lite pynt under veckan. Det blev istället sjukstuga deluxe här hemma. Jag och sonen är helt förstörda och jag känner mig helt slut efter att ha fått sova knappt 3 timmar inatt. Men men, det vänder väl nån gång....
 
Jag har sett på sociala medier att det är många som redan börjar få upp lite ljusstakar och tomtar och jag tycker det är så mysigt. Tänk att det om en vecka är ljusstakar i alla fönster och julstämingen finns i alla hem. Vad jag längtar.
 
Häromdagen fick jag förresten årets julkort som jag beställt. Det var nästintill omöjligt att knäppa kort på två huliganer men resultatet blev okej ändå. Jag lägger sällan upp bilder på min familj i bloggen men jag måste ju ge en tjuvtitt :)
 
 

Postat av: Johanna (Johannas Julblogg)

Oh, så gulligt!

2015-11-22 @ 21:27:55
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Liza

Men hur söta var inte dom! Vilka underbara juliga kläder!

2015-11-23 @ 12:46:29
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.