Utebliven julkänsla

22 december....
Imorgon är det uppesittarkväll med Bingolotto och ost & kex. Den bästa kvällen på hela året om ni frågar mig.

Ute på byn trängs folk in i det sista men trots att julen pågår runt omkring har jag så svårt att känna någon julkänsla. Tänk att något som vädret kan rubba en sådan känsla men jag kan liksom inte rå för det. Jag bor uppåt i landet och då ska man ha snö på julafton. Nä fy för detta "julväder"...

Jag hoppas att julkänslan trots allt kommer. Vi ska börja fira jul redan imorgon och så fortsätter det fram till annandag jul. Så någonstans på vägen kommer nog julkänslan hoppas jag ;)


Postat av: Victorias jul

Nä det är inte alls något roligt väder ute. Här är det lite vitt på backen och de lovar mer imorgon så jag hoppas på det

2015-12-22 @ 14:57:44
Postat av: Maries strålande jul

Önskar dig och din familj en riktigt God Jul!

Jag bor ju långt långt söderut och har tvingats vänja mig vid snölösa jular men när det i sällsynta fall är vitt på julen är det ju en helt annan känsla.

2015-12-23 @ 23:35:07
URL: http://julen.gladers.net



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.