Lucia och tredje advent

13 December....
Det betyder både Lucia och Tredje Advent i år. Tänk att vi har kommit så pass långt in i december nu. Snart är det julafton, sen nyårsafton och slutligen är vi inne på 2016. Det är alltid spännande med ett nytt år.
 
Morgonen började med grötfrukost, tända ljus och öppna barnens paketkalendrar. Dottern fick leklera i dagens paket så vi pysslade på en stund med det efter frukosten när lillebror somnade igen.
 
 
Innan lunch klädde vi julgranen. Jag brukar vilja ha den uppe till första advent redan men det har blivit annat sen barnen kom. Tiden och orken finns inte riktigt där, men i år fick vi god hjälp av den äldsta. 2,5 år och kan allt så ;)
 




Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.