Årets pixiadventskalender

Även i år dök det upp en Pixiadventskalender här hemma. För er som inte vet vad det är kan jag berätta att det är bland det bästa du kan köpa till ditt barn i december. Denna adventskalender innehåller 24 stycken pixiböcker och från den första december fram till julafton får ditt barn alltså en helt ny bok. Superkul skulle jag tycka om jag var liten, för jag tycker det är roligt själv trots att jag är vuxen.
 
Kalendern finns bland annat hos Bokus där den kostar ynka 155 kronor.
 
Fram och baksida, 12 luckor och böcker på varje sida
 
I år har jag en tjej här hemma som kommer att älska att få en ny bok varje dag. Trots att hon bara är ett år och pixiböckerna rekommenderas från två år, så är jag övertygad om att dom kommer att passa min bokälskande dotter helt ypperligt ändå. Jag skulle vilja ha en likadan kalender fast med vuxenböcker, fast då skulle den nog kosta en slant....:)
 
Det är ju svårt att yttra sig om böckerna än eftersom kalendern får stå oöppnad till december, men förra året var det en salig bland av böcker, vilket jag tycker är bra. Priset ligger som sagt på 155 kronor och det tycker jag är ett riktigt bra pris med tanke på vad man får för pengarna.
 
Ni har ännu en månad på er att köpa en Pixiadventskalender och det tycker jag verkligen att ni ska göra!

Postat av: Jul i fjällen

Jag köpte förra årets kalender, men ångrade mig och tyckte hon var för liten, tre år förra året, så nu i år ska hon få den istället :) Men nu ser jag ju att hon säkert kunde fått den redan förra året ;)

2014-10-29 @ 08:30:08
URL: http://julifjallen.blogspot.se
Postat av: Camilla

Tack för tips! Kanske kan vara nåt till lillan, hon älskar böcker trots att hon bara är 13 månader :)

2014-10-29 @ 15:33:32
URL: http://radhuslivet.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.