"Anyone who says that happiness can't be bought, don't know where to shop"

Är juloutfiten fixad? Är julklapparna klara?
Nä, tänkte väl det.....
 
I dagens tips slår jag två flugor i en smäll och presenterar därför HappyBling.se där ni både hittar julklapparna till familj och vänner OCH accessoarerna till er själva som får den där juloutfiten komplett. Checka in väskan här nere bara....
 
 
Är ni som mig och vill gå "all in" när det gäller just outfiten och nöjer er inte med endast en fin klänning eller skjorta? Ja, då är detta inlägg för er för jag ÄLSKAR också accessoarer. Det ska vara smycken, scarfs, klockor och väskor och det är just vad HappyBling.se säljer. Det är detaljerna som gör en outfit bra tycker jag.

Röd är ju den färg som förknippas mest med julen och det är just därför denna väska passar så bra just nu. Guld är också en färg som börjar krypa sig in mer och mer i julhemmen nu för tiden och jag älskar verkligen röd och guld ihop. Sedan funkar ju alltid nitar på både klädesplagg och väskor.
 
Just denna väska, som ni för övrigt hittar HÄR, går både att användas med kort och långt band. Personligen föredrar jag att slänga väskan på axeln för att ha händerna fria och då passar det långa bandet bäst. Väskan är rymlig och har inte bara ett vackert yttre utan även insidan är väldigt fin.
 
 
Och till er som inte är klar med julklapparna:
Skippa stressen av att gå på stan med alla andra tusentals människor och BESTÄLL klapparna på nätet istället. HappyBling.se har allt som framförallt en kvinna vill ha....och behöver ;)
 
Förresten så har HappyBling.se en stor REA på väskor just nu och vem älskar inte REA + Väskor?? Ni hittar den HÄR.

Postat av: ≈Sanna≈

Hrm... skulle behövt tipset för en månad eller två sedan för jag är redan klar med både outfiten och klapparna. Det enda som inte är klart är maten och granen men det måste väntas lite till.
Dock ett bra tips som man kan spara till nästa år :)

Svar: Oj, då är du tidigt ute :) Bra gjort!
Amandas jul

2013-12-03 @ 14:46:14
URL: http://cdwoman.blogspot.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.