TACK för i år!

Hej!
Jag tänkte ett tag att jag skulle fortsätta blogga fram till nyår åtminstone men eftersom julen tar slut för mig nu och detta är en julblogg så väljer jag att avrunda bloggen för detta år här och nu.
 
Jämfört med förra året har bloggen blivit otroligt stor i år. Besöksstatistiken har höjts med tusentals läsare i veckan och jag har till och med varit tvungen att tacka nej till flera samarbetsförslag för att hinna med. Från att ha haft runt 40 följare på bloglovin lyckades jag ett tag komma upp i över 200 stycken, vilket för mig är stort, eftersom detta är en blogg som riktar in sig på en enda sak och tydligen finns det väldigt många julälskare där ute :)
 
Jag vill därför tacka för alla fina kommentarer jag fått under dessa månader. Jag har även fått mindre fina, vilket jag enbart har raderat eftersom avundsjuka människor inte behöver ta plats på min blogg ;) Om allt går som det ska så är jag tillbaka nästa år för att sprida lika mycket julstämningen som jag förhoppningsvis gjort detta år!
 
Till sist vill jag tacka samtliga sponsorer/samarbeten i detta år. Ni har bidragit till att bloggen växt enormt mycket och jag hoppas såklart på att få höra från många utav era nästa år ockå :)
 
 
 
 

 

Postat av: Celine Naminah - Julkoma

Tack själv och välkommen tillbaka till nästa jul!

2012-12-26 @ 21:44:55
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: Nina

Det känns så tråkigt att det redan är slut. Men allt gott har ett slut och istället får man se fram emot nästa år. Vad vore julen utan sin längtan? Kommer sakna bloggen tills dess, men hoppas och ser framemot nya juliga inlägg nästa år. Tack så mycket för denna fina uppdatering i år! Oerhört inspirerande och spännande inlägg.

Svar: Stort tack för din kommentar! Det är såna som du som får mig att vilja fortsätta skriva :) Vi hörs nästa år!
Amandas jul

2012-12-26 @ 21:54:22
Postat av: Ida

Vad tråkigt, kommer sakna dig & din blogg!
Men vi ses nästa år! =)

Svar: Tack! :) Det gör vi absolut!
Amandas jul

2012-12-27 @ 11:19:08
URL: http://vintersaga.blogg.se/
Postat av: Pernilla- Tomtenissan

Tack själv!! Ses igen nästa år :)

Gott Nytt År!!

Svar: Det gör vi! :) Detsamma!!
Amandas jul

2012-12-27 @ 17:50:27
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se
Postat av: Caroline

Tack för i år :) Gott nytt 2013!

Svar: Detsamma! :)
Amandas jul

2012-12-28 @ 00:36:04
Postat av: Emma Ivarsson

TACK! Jag har följt din blogg var dag sedan i mitten av November och det är såklart tråkigt att det redan är slut. DU kan lita på att du kommer ha en trogen följare nästa jul också. Tack så mycket och ha ett underbart fint åt.

Svar: Jättekul att höra! Vi ses nästa år! :)
Amandas jul

2012-12-29 @ 14:23:55
Postat av: Maya Lundberg

Hej vilken fin blogg du har! Verkligen inspirerande. Hoppas allt är bra med dig :)

Kram Maya från sverige!

2012-12-29 @ 16:16:38
URL: http://mayaalundberg.blogg.se
Postat av: Liie

Tack för en trevlig december! Jag som inte är någon julfantast bestämde mig i år för att följa några julbloggar och det har verkligen gjort gott för mig att kika in här och liksom piggats upp, att få se att julen inte bara är stress och press utan även massa annat roligt :) Gott nytt år och hoppas vi får läsa här även under december 2013!

Svar: Tack själv! Kul att du tittat in :) Vi hörs nästa år igen!
Amandas jul

2012-12-30 @ 00:22:58
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem vann dumme tävlingen?

Svar: Du hittar vinnaren i detta inlägg: http://amandasjul.blogg.se/2012/december/en-vecka-kvar.html
Amandas jul

2013-01-01 @ 13:12:11
Postat av: Falksonchristmas

God fortsättning och tack för den gångna säsongen!

Svar: Tack detsamma!
Amandas jul

2013-01-02 @ 08:25:42
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.