Hotell gyllene knorren.

Nu har det varit sju avsnitt av SVT:s jukalender Hotell gyllene knorren och fortfarande har de inte nämnt någonting som har med julen att göra. Det finns inte ens ljusstakar uppsatta i fönstren!? Det är absolut ett vettigt barnprogram, men JULKALENDER? Nja, jag vet inte jag. Vid 7:e december brukar väl de flesta planera julen? Hmmm, kommer dom att fira jul den 24:e december egentligen? Vi får se...


Postat av: F i g a r o'

Hej :)! Har frågestund i bloggen, ställ gärna en fråga? :)

2010-12-07 @ 21:23:44
URL: http://denizeffigaro.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej!

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett pris värt 2700:- . Gå in och var med och tävla!



Tävlingen avslutas den 20 December.

LYCKA TILL <3

2010-12-08 @ 14:14:04
URL: http://ammis.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.