TÄVLING!

 

"Caseapp.se - Vi erbjuder iPhone skal i vitt, svart och transparent. Skalen håller mycket hög kvalitet och har perfekt passform. Vi trycker UV-härdande fyrfärgstryck med väldigt hög upplösning och trycket är mycket tåligt mot slitage."
 
Lite tidigt med en tävling kan vissa tycka? Inte då! Den första tävlingen för säsongen är här och denna gång kan ni tävla om ett egendesignat Iphoneskal från Caseapp.se. Till alla julälskare med Iphone är det ju ett ypperligt tillfälle att göra ett eget julskal, eller så gör ni något helt annat. Kul va!??? Det kan även vara en rolig present/julklapp!
 
TÄVLINGSREGLER, EN LOTT: (Obligatoriskt)
- Gilla Caseapp på facebook. (Skriv i kommentarsfältet vad du heter på Facebook!)
- Kommentera, och berätta hur du skulle designa ditt skal!

TVÅ LOTTER:
- Berätta om tävlingen på din blogg eller facebook och länka till både Caseapp och min blogg. (Skriv länken till ditt inlägg i kommentaren) Det är helt okej att använda bilden här ovanför.



Tävlingen avslutas på tisdag den 18/9 och vinnaren kontaktas via mail, och presenteras här.
 
LYCKA TILL!
 
 

Postat av: Alexandra

Jag gillar på Facebook, Alexandra tkauc

Och om jag vann hade jag gjort ett vitt iPhoneskal med en bild på mig och min flickvän:)

2012-09-13 @ 11:36:27
Postat av: Svensk Jul

Jag har gillat på facebook och heter Cecilia Norberg.

Om jag vinner vill jag göra ett skal med min mans och mitt bröllopsfoto. Jag har bloggat också och här är länken http://svenskjul.blogspot.se/2012/09/tavling.html

2012-09-13 @ 16:37:21
URL: http://svenskjul.blogspot.se/
Postat av: Rosa Moln

Gillar på FB. Jag skulle vilja ha ett skal som ser ut som om det är skinn och diamanter på :-)

2012-09-14 @ 11:35:07
Postat av: Sophie

Jag har gillat på facebook! (Sophie Persson)
Jag har också delat bilden om din tävling på min facebook, men jag vet inte hur man ska länka så att du ska kunna se det?

Jag skulle vilja göra ett skal med en bild med min gamla ponny på!

2012-09-14 @ 13:32:40
Postat av: Anna Lai

Jag heter Anna Lai på Facebook. Jag har även gillat caseapp på FB och skrivit ett inlägg om tävlingen på min blogg (bloggadress)!

Jag skulle vilja ha ett Iphone skal med alla mina favorit bilder i ett stort collage! Alla foton jag har fotat sen jag började med fotografering. Så varje gång jag ser på iPhonen så får jag minnen! <3 Instagram, pudding och arkivbilder. Det är det jag vill ha på min mobil. :)

Postat av: Diman

Jag är med!:)
Heter Diman Dilir på facebook.
Jag skulle ha en fin citat med blommig bakgrund på skalet:)
Håller tummarna, kram!:)

2012-09-15 @ 10:56:44
URL: http://bornindecember.devote.se
Postat av: Sofie Altuntas Lindholm

1. Gillar pà FB med namn Sofie Altuntas Lindholm

Jag skulle ha ett fint motiv pà mig och min älskade make <3

2. Länkar pà min FB-logg
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/287083658062203

HOPPAS

2012-09-15 @ 19:16:19
Postat av: Jenny-Anne Johansson

Gillar på FB under mitt namn Jenny-Anne Johansson. Har ingen blogg ännu så jag har klippt och kopierat in tävlingen offentligt på min FB så att mina vänner kan delta. Jag skulle vilja ha ett foto på min avlidne perserkatt Harry som alltid kommer att finnas i mitt hjärta. Min e post är [email protected]

2012-09-16 @ 19:42:27
Postat av: Camilla Sandmark

Hej!
Jag gillar på fb i samma namn som här.
Jag skulle ha en bild med utsikten från Table Mountain på mitt skal! Längtar tillbaka dit jämt och ständigt!

2012-09-16 @ 20:34:26
Postat av: Sarah Axelsson

Gillar på facebook under Sarah Axelsson.
Jag skulle ta ett kort på mina två barn när dom har på sig tomtekläder :) Detta skulle vara en utmärkt vinst, för om jag väl vinner ett skal har min sambo inget annat val än att köpa en iphone till mig i julklapp ;)

2012-09-17 @ 10:33:22
Postat av: Nelly

Jag har gillat sidan på facebook där jag heter Nelly Sjöberg! Jag ska ge bort mitt till min mamma där jag ska lägga in massa bilder på oss, vår trädgård, hon och pappa, våra djur osv...
Har även skrivit på min blogg desinels.blogg.se!

2012-09-17 @ 13:58:34
URL: http://desinels.blogg.se
Postat av: Evelina

1. Jag har gillat på face =) heter Evelina Faag. Om jag vann skulle jag hitta det finaste blom-mönstret jag kunde hitta och ta det som bild på skalet =)

2. Har gjort ett inlägg på min blogg också =)
http://silverninas.se/2012/september/tavlar-hos-amanda.html

2012-09-17 @ 18:17:26
URL: http://silverninas.se
Postat av: Liza

Jag har gillat sidan på Facebook! (Liza Kaplan) och jag vet precis hur jag skulle designa mitt skal!

Min man och jag har pendlat tvärs över jordklotet till varandra i många år och har varit med om tårfyllda avsked varje månad. För ca ett halv år sedan fick vi lyckan att äntligen få tillbringa varje natt tillsammans, få vakna upp varje morgon bredvid varandra och helt enkelt få den otroliga lyckan att få vara i varandras närhet, varje dag ocg vare natt. Men det krävdes att en av oss var tvungen att ge upp sitt liv och lämna sin familj. Lotten föll på min underbara man.

En sak som jag vet att han saknar otroligt mycket (förutom sin familj) är fotbollen från sitt hemland som vi tyvärr inte kan se här. Jag skulle vilja designa ett mobilskal med hans favoritlag på. Kanske kan det värma lite mitt i saknaden och mitt i allt jobb i det nya hemlandet...

2012-09-17 @ 19:06:57
URL: http://threeofakind.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag har gillat på facebook, jag heter Johanna Backman, och jag har skrivit om tävlingen på min blogg http://arildsdottir.blogg.se

Jag skulle ha en bild av min fästman på skalet. Vi var på begravning i lördags för vår bästa vän, som bara var 18 år gammal. Det har gjort att jag förstått hur livet är skört för oss, och jag vill ha honom på min mobil för att komma ihåg att vi finns och att vi ska vara rädda om varandra. Jag älskar honom mer än någon annan jag mött och vill alltid ha honom nära mig :)

2012-09-17 @ 20:35:31
URL: http://arildsdottir.blogg.se
Postat av: Elin Iversen

Jag gillar caseapp på facebook och heter Elin Iversen.
Jag har svårt att välja vad jag skulle designat så istället skulle jag designat mitt skal genom att göra ett collage på saker och människor jag tycker om, t.ex min familj, fotboll, någon kändis.

2012-09-18 @ 11:38:45
URL: http://aenqs.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.