Första november och grötfrukost

Första november! 
Förra året snöade det men i år är det plusgrader och allmänt höstigt ute. Men men, snart så :) 

Dagen började med att jag kokade årets första risgrynsgröt. Mmmmm, vad gott det var. Tillsammans med en skinkmacka blev det den godaste frukosten på väldigt länge. Det enda jag saknade och som jag inte hittat i butik än är julkaffe, men jag hinner nog med det också innan julen är över :) 

Vad gör ni idag? 



Postat av: Anette - En fin jul

Så gott med julgröt, nu blev jag jättesugen. Har själv haft en ganska lugn dag, krattat lite löv men för övrigt bara tagit det lugnt :)

2015-11-01 @ 17:17:57
URL: http://enfinjul.blogg.se
Postat av: Anonym

Så gott med risgrynsgröt! Vi åt det förra veckan :)

2015-11-01 @ 19:53:48
URL: http://madeleinesrecept.wordpress.com



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.