Disney julservis från Fyrklövern

För ett tag sedan fick jag hem dessa skönheter från Fyrklövern. Deras porslin kan ju vara bland det finaste som finns och det är många som samlar på dessa vet jag. 
 
Fyrklövern har i samarbete med Disney tagit fram två nyheter med Bilar och Frost. Frost är ju alla barns favorit nu för tiden så det känns ju väldigt lyckat. Bilar är inte ett lika självklart val för mig men jag tycker ändå det är kul med något nytt 
 
 
Sedan har vi ju Tingeling som också det är en populär figur bland barnen. Dock kan jag tycka att det är lite konstigt att en Disneyfigur pryder glas som vuxna ska dricka snaps och öl ur. Barnglas fast ändå vuxenglas. Jaja, det kanske bara är jag som tänker så.
 
I vilket fall som helst så gillar jag samarbetet mellan Disney och Fyrklövern och förutom dessa finns det porslin och glas med bland annat Robin Hood, Askungen och Bambi. Ni hittar hela Disneys julservis HÄR.
 


I samarbete med Fyrklövern




Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.