Bingolottos uppesittarkväll

Jag som är en riktig julälskare tycker att tiden mellan första advent och dagen innan julafton är den allra bästa. Min favoritdag under jul är 23:e december och det beror mycket på Bingolottos uppesittarkväll. Jag har spelat bingolotto dagen innan julafton så länge jag kan minnas. Till och med förra året då jag dock missade ALLA bingospel när nyfödda sonen skulle amma just då ;) 
 
Nu är lotterna inhandlade och det känns skönt att ha det klart. Mitt turnummer är på båda lotterna så nu ser jag fram emot att dra in ett par miljoner dagen innan julafton ;)
 
Spelar ni också bingolotto på uppesittarkvällen?
 



Postat av: Liza

Jag och systrarna spelar det varje år! Så himla stämningsfullt och har nu efter många år blivit en tradition hos oss med!

2015-11-18 @ 19:54:27
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: Emma, Jul i fjällen

Japp, det är tradition hos oss oxå! Har gjort det så länge jag kan minnas :)

2015-11-18 @ 20:09:30
Postat av: bina

Jag och min sambo har spelat de senaste tre åren sedan vi träffades :) Så nu är det en ganska ny tradition!

2015-11-19 @ 11:53:23
URL: http://santababy.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.