Babuschkatomtar från Bluebox

Ni som följt mig ett tag vet ju att jag älskar Babuschkadockor. Det kan vara bland det charmigaste som finns. Jag har två tomtefamiljer sedan tidigare och nu har dessa fått sällskap av en lite annorlunda Babuschkafamilj - nämligen Jesus, Josef, Maria, och de tre vise männen. Det är hos Bluebox man kan hitta dessa. 
 
Jag älskar dom. Dockorna är helt fantastiskt gjorda och detaljerna är underbara. Det är kul med lite annat än tomtar och en idé som jag har är att göra en hemmagjord julkrubba och placera dessa dockor där. 
 
 
Dockorna är gjorda i formgjuten plast och känns väldigt hållbara. Dottern på 2,5 år älskar att plocka i och ur dockorna i varandra och även för henne är dockorna enkla att öppna och stänga. 
 
Detta är en Babuschkafamilj jag tycker att man kan ha framme året om egentligen, men kanske lite extra synligt just under julen. En lite annorlunda men otroligt rolig julklapp är det ju också som passar både stora och små. Har ni förresten sett Bluebox kategori julklappstips där man kan hitta just lite udda men roliga julklappar!?
 


I samarbete med Bluebox




Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.