Blossas årgångsglög 2014 - Choklad?

Så kom september och det blev lite mer höst "på riktigt". Eller ja, vädret skiftar, det kan man ju lugnt säga. För ett par dagar sedan var det 1,2 grader utomhus när jag klev upp och idag sitter jag med 20 graders värme ute och svettas. Det är dock höst i luften, det går inte att förneka och det får gärna bli en fin höst, inte mig emot. Vi vill ju trots allt inte ha snö än på ett par månader :)
 
Jag har sett att det spekuleras mycket kring vilken årets smak på Blossas årgångsglögg blir. På tisdag, den 9:e behöver vi inte fundera mer utan då avslöjas det. Detta är en stor höjdpunkt i september och jag har läst många gissningar. Jag tycker det börjar bli svårt att gissa, men en chokladglögg då? Choklad och kaffe skulle ju fungera bra ihop men det var ju inte längesen det var "Arabica" så någon mer kaffeglögg blir det väl kanske inte. Jag hoppas på något sött i alla fall och ja, någon form av choklad får bli min gissning.
 
Vad tror ni?
 
 
 

Postat av: johanna

Jag tycker också det är svårt att gissa, känns som att man ändå kommer ha fel. Men hoppas det är något gott iallafall :)

2014-09-04 @ 13:39:53
URL: http://arildsdottir.blogg.se
Postat av: Jul hos Linda

Jag bryr mig egentligen inte så mycket, tycker Blossa är alltför stark för min smak. :D Är en sån där mänska som knappt kan lukta på glöggen... ;) Alkoholfritt for the win!

2014-09-05 @ 06:19:21
URL: http://julhoslinda.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.