En billig te-adventskalender

Hej på er!
Tänkte bara att jag skulle slänga in ett litet tips såhär på kvällskvisten. Ni som läst min blogg ett tag vet att jag är en riktig tedrickare och för andra som också älskar te finns det nu en te-adventskalender från Sonnentor att köpa hos Bodystore för endast 45 kronor. 
 
24 påsar för 45 kronor alltså, PLUS att ingredienserna är 100 % ekologiska!
Direktlänk till adventskalendern
 
 

Postat av: Madde

MEN vilken rolig! En sån måste man nästan klicka hem! Roligt att det dyker upp fler kalendrar för oss vuxna också :)

2014-10-27 @ 20:36:05
URL: http://www.cochise.se
Postat av: A holly jolly christmas - Amanda

Wow! Billigt! Annars är det roligt att göra en egen också, man kan byta tepåsar med vänner:)

2014-10-27 @ 21:20:50
URL: http://ahollyjollychristmas.blogspot.se
Postat av: Malin - MalinBelle.com

Vad roligt & vilket bra pris! :D Jag upptäckte en annan tekalender nu i år tack vare en annan julblogg men den kalendern kostade 200 kr så den var jag lite tveksam till men detta var ju verkligen ett bra pris & jag dricker dessutom te varje morgon så det är ju perfekt! :) Tack så mycket för tipset, detta blir definitivt min julkalender i år (eller en av dem... förra året hade jag både en Hello Kitty & Disney prinsessor chokladkalender, kan inte stå emot dem! :))

2014-10-28 @ 00:03:42
URL: http://MalinBelle.com
Postat av: Ellen

beställde denna igår ! är så spänd ! Älskar te, dricker säkert 4 gånger om dagen .. som andra dricker äckligt kaffe pimplar jag te :)

2014-10-28 @ 14:56:53
URL: http://nattstad.se/eschutz
Postat av: Helenes underbara jul

Lite skillnad i pris mot den lite mer kända Te-adventskalendern :-) Bra med alternativ tycker jag. Bra tipsat!

2014-10-28 @ 19:20:42
URL: http://helenesjul.blogspot.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.