Årets julklapp 2014

Den 25:e november avslöjas vilken årets julklapp blir, och som alltid är det helt omöjligt att gissa i förväg. Jag menar, hur många hade gissat på att råsaftcentrifugen skulle bli årets julklapp förra året? Jag hade knappt hört talas om namnet och året innan dess var det ju hörlurar som också kändes sisådär. Ah, jag vet inte om det här med årets julklapp är så kul egentligen men det är ändå något man funderar på varje år och väntar på att få veta. 
 
Vad jag tror? Förra året gissade jag på något inom träning och hade helt fel så jag gissar väl på samma sak i år då. Ett gymkort? Ett träningsarmband? Ja, om drygt 1,5 vecka får vi se....
 
Har ni någon gissning?
 
 

Postat av: Martina - Jultiden.blogg.se

Jag gissar på något liknande, träning är så oerhört populärt just nu. Har sätt pulsklockor , kanske dessa blir något ? :)

2014-11-15 @ 19:43:48
URL: http://jultiden.blogg.se
Postat av: Josefine

Gissar också på något som har med träning att göra, har ju blivit så stort de senaste 1-2 åren :)

2014-11-15 @ 23:12:05
URL: http://www.nattstad.se/josefinesjul



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.