Tack för i år!

Hej på er!
December kom och försvann lika fort. Som varje år så går det för fort men i år gick det extra fort med tanke på att jag varit inne i en bebisbubbla hela december. Mycket jag ville göra hanns inte med men jag försöker tänka att det blir jul nästa år också, och året därpå, och året efter det...osv osv osv...
 
Jag tänkte i alla fall kika in en sista gång för i år och tacka alla som läst bloggen i år trots att den rent ut sagt varit usel. Jag ska inte lova att jag återkommer nästa år utan det beror helt och hållet på om tiden finns. Men jag HOPPAS det såklart! :)
 
Slutligen vill jag tacka alla årets sponsorer. Utan er är jag inget!
 
Ha ett underbart 2015 så hörs vi!
 
 

Postat av: Ana Kroatien

Så ledsen att det är redan över!!!!
Ha ett underbart ny år! Hälsningar från Kroatien!

2014-12-30 @ 14:06:55
URL: http://coffeeandcake.blogg.se
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Gott Nytt År!

2014-12-30 @ 21:35:50
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Maries strålande jul

Önskar dig ett Gott Nytt År! Tack för den här säsongen, jag har också varit både en dålig bloggare och dålig på att kommentera i år.

2014-12-31 @ 16:42:54
URL: http://julen.gladers.net



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.