Fyra månader kvar till julafton

Hej vänner!
Fyra månader kvar till julafton och om en månad har åtminstone de första butikerna börjat ta fram sina julsaker. Det brukar vara bland annat Dollarstore och Rusta som är tidiga med detta men inte långt därefter brukar fler butiker haka på och rätt som det är finns det jul i varje affär :)
 
För ett par dagar sedan var det TVÅ grader utomhus när jag klev upp på morgonen. Den tjocka dimman bortanför bergen gjorde det sådär extra mysigt och helst ville jag bara brygga mig en kopp te och mysa ner mig i soffan. Eller nä, helst ville jag somna om eftersom klockan var halv 5, men det ville inte lilltjejen här hemma ;)

Jag tänkte bara kika in och säga hej egentligen. Än så länge är det inte så mycket jul i huvudet men ju mer hösten och kylan tränger sig på, ju mer längtan får man ju såklart. Tiden går ju så fort när man har småbarn också så snart är vi nog mitt inne i julstressen ;)
 
Ha det fint så länge!
 
Inte än men snart kanske.....
 

Postat av: Sannas Christmas

Men hua, vad kallt! Det hoppas jag dröjer innan det blir så kallt längre ner i landet!

2014-08-25 @ 01:28:21
URL: http://sannaschristmas.se
Postat av: Anonym

Längtar så! Men det gäller att ta tillvara på den underbara hösten också! :)

2014-08-25 @ 17:52:31
Postat av: johanna

Ja visst är det mysigt med kyligare dagar nu :) Jag längtar tills man kan börja mysa med raggsockor och tjocktröjor på riktigt :)

2014-08-25 @ 18:12:37
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se
Postat av: Maries strålande jul

Det går fort nu! för drygt 2 veckor sedan badade vi här hemma i sjön men nu har även vi här långt nere i söder kalla nätter med 6-7 grader på morgnarna.

2014-08-31 @ 16:12:44
URL: http://julen.gladers.net



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.