Julpressvisning

Hej på er!
Så blev det september och nu är det inte långt kvar tills den första minusgraden är här. Härom natten hade vi 2 grader varmt ute och det är sällan varmare än 4-5 grader om nätterna överhuvudtaget. Brrrrrr....
 
Anledningen till dagens bloggande är för att The body shop idag har julpressvisning för ett 50-tal journalister. På deras instagram (@thebodyshopse) kan man se lite smygtittar från dagen och den senaste bilden som lades upp har bildtexten "Vi provar på nyheten Honeymania med en härligt blommig honungsdoft". Tyvärr har jag lite svårt att förstå vad en blommig honungsdoft har med julen att göra men förhoppningsvis kommer det lite juligare dofter detta år också, som till exempel ingefära och tranbär. Vad tror ni?
 
Fick även reda på genom Ericas blogg att det på torsdag är dags för Blossa att avslöja deras årgångsglögg. Frågan är varför i hela friden de inte uppdaterat sin hemsida med en nedräkning som de brukar? Hade inte Erica berättat det hade jag inte tänkt på det alls så tack till dig och jag ser fram emot ett inlägg efter provsmakningen :)
 
För övrigt har jag bestämt mig för att ta tag i det där med kommenterandet (är det ens ett ord?) av era bloggar nu. Jag läser dom dagligen så nog ska jag väl finna någon tid att kommentera också! :)
 
Hej hopp!
 
 
Bilderna är lånade från @thebodyshopse på instagram
 

Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Jag frågade faktiskt om det på blossas fb-sida och dock till s svar att de planerade andra saker. Så man får väl anta att det smäller till på torsdag?

Svar: Det small till! :)
Amandas jul

2013-09-03 @ 22:00:08
URL: http://tomtensdotter.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.