Min önskelista

Hej!
Har ni börjat fundera på önskelistan än?
 
Jag började fundera idag och måste säga att det var svårt. Vad önskar jag mig? Eller ja, vad behöver jag? Det blev en lista med både saker jag behöver men också prylar jag tycker det vore roligt att ha, såna där saker man blir extra glad över att få.
 
 
 
En teddypläd är ju egentligen helt onödigt, vi äger ju hur många filtar som helst, men hur underbara ser dom inte ut då? Förresten så kostar dom bara 99 kronor på Rusta just nu så det är ju en billig julklapp om inte annat. En pyjamas är väl inte heller något jag egentligen behöver, men nu i vinter kan det vara mysigt att krypa ner i en ny, mysig pyjamas.
 
En matta är något vi behöver och helst en lila ryamatta. Det är synd att den är så förbannat dyr, men önska kan man alltid göra. Kastruller och stekpannor behövs alltid, och ett presentkort på klippning skulle få mig att göra någonting åt min risbuske till hår. 
 
Doftljus funkar alltid och en köksmaskin, helst rosa, är något jag vill ha men som jag vet att jag inte kommer få. Det får bli när ekonomin är snäppet bättre :) Det mest nyttiga jag önskar mig i år är en brandsläckare som vi behöver, men inte har. Till sist har vi en divansoffa som skulle passa såååå bra i vårat nya vardagsrum. Nån gång Amanda, nån gång....
 
Vad önskar ni er?

Postat av: Annica- smink och skönhetsblogg

Sv: ja verkligen!. En rosa köksmaskin från kitchenAid skulle man inte säga nej till ;)

Svar: Nä, verkligen inte :)
Amandas jul

2013-10-25 @ 23:23:28
URL: http://beautyflirt.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - Your blogazine

Oh vilka nice saker :D

Svar: :)
Amandas jul

2013-10-26 @ 01:18:53
URL: http://adaras.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.