Go'fika

Hej!
Äntligen har även våran lilla by insett att det bara är två månader kvar till julafton. Nu har samtliga matbutiker (ja, vi har bara tre stycken) tagit fram julmust. Inte alla märken men Nygårda och Vasa finns åtminstone. Idag bjöds det därför på go'fika här hemma bestående av julmust, pepparkakor och den godaste saffranskakan som finns, mmmmm :)
 
 

Postat av: Amanda

Åh jag längtar sååå mycket till julen!

Svar: Jag med! :)
Amandas jul

2013-10-25 @ 17:38:39
URL: http://amandacarlberg.com
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Har inte smakat den kakan, men eftersom du gillar den kanske det får lov att bli ett litet inköp!

Svar: Ja, det tycker jag! Den är riktigt god och saftig :)
Amandas jul

2013-10-25 @ 20:17:13
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.