Första snön

God morgon!
Sent igårkväll föll äntligen den första snön. Imorse var jag därför spänd på att dra upp rullgardinen för att se hur mycket det hade blivit men oj, vad besviken jag blev. Det hade inte kommit mycket alls och det såg egentligen ut som frost mest. Men men, snart så....
 
Det har varit kallt hela veckan och som kallast hade vi 8 minusgrader en morgon. Inatt var det 7 minus som mest så man känner verkligen att vintern är på väg.
 
Idag är det fredag och trots att jag är mammaledig och hemma hela dagarna så är det extra mysigt med helg. Imorgon tänkte vi lyxa till det här hemma med pepparkakor och ädelost, och så julmust och glögg såklart. Jag återkommer med bilder! :)
 
Ha en bra fredag!
 
 
Spänning........besvikelse
 

Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Här har också den första snön kommit!

Svar: Härligt :)
Amandas jul

2013-10-18 @ 11:14:01
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: julia

vilken härlig blogg! :D jul!!

Svar: Tack :)
Amandas jul

2013-10-18 @ 11:49:57
URL: http://takethetime.blogg.se/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.