Första oktober

Hej!
Idag är det första oktober, vilket betyder endast två månader kvar till första advent. Snart är det julsaker i varje butik, de olika julmustsorterna kommer flockas inne på affärerna, juleskum och aladdin-askar kommer att finnas precis vid kassorna och snart vräker snön ner och tvingar en ut att skotta. Ja, allt utom det sista låter ju underbart ;)
 
Den första oktober förra året skrev jag om den egendesignade receptboken jag gjorde, och det inlägget tycker jag absolut att ni ska kika på en gång till för resultatet blev hur fint som helst och absolut värt varenda krona. Du hittar inlägget HÄR
 
Jag hakar förresten på Erica och Madeleine och uppmanar er alla till att köpa ett rosa band denna månad. Cancer är ett helsike och kan du bidra, så gör det!
 
 
 

Postat av: Emmas Jul

Rosa bandet är något som jag alltid köper, det är som en tradition!

Svar: Skönt att höra :)
Amandas jul

2013-10-01 @ 17:39:45
URL: http://fames.se/emmasjul/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.