Per Morbergs glögg

Har ni provat Per Morbergs egna glögg? Det har jag.

 
Jag gillar lättglögg bäst och denna glögg ligger på 2,2 % vilket passar mig perfekt. En underbar glögg av den lika underbara Per Morberg. Det allra bästa med den är att den inte är lika söt som lättglögg kan ha en tendens att vara. Sedan kan man ju inte klaga på designen av flaskan heller :)
 
För ungefär 34 kronor får ni denna flaska och jag rekommenderar den starkt.

Postat av: Kamilla

ÅÅåh fin flaska <3
Jag har lite svårt för glögg med alkohol i, än om det bara är lättglögg. Fast jag måste nog testa ändå :)

Svar: Visst är den! :) Jaså? Lättglögg smakar ju som saftglögg :) Tror du skulle gilla denna i alla fall!
Amandas jul

2013-11-10 @ 18:00:33
URL: http://sotjul.blogspot.com
Postat av: marina

Det var ju en billig glögg också. :)

Svar: Ja, eller hur! Trodde den skulle vara dyrare eftersom det är Morberg men priset var bra som sagt :)
Amandas jul

2013-11-10 @ 18:37:03
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Olivia - LJUVA JUL

Den ska jag kolla upp! Verkar god, och hur kan man inte älska allt Pelle gör? ;)

Svar: Precis, älskar Morberg :D Och lite otippat att han valde att göra en lättglögg istället för starkvins :)
Amandas jul

2013-11-11 @ 08:35:02
URL: http://ljuvajul.blogg.se
Postat av: Anonym

Var har du köpt den? Jag frågade efter Mobergs glögg på Systemet och de sade att de inte hade den.

Svar: Den finns på matbutiker bara, jag hittade den på ICA :)
Amandas jul

2013-11-11 @ 20:43:15
Postat av: Tomtenissan

Dricker bara lättglögg så jag blev så glad när hans var det. Måste köpas....

Svar: Ja, jag blev också glad över det! Gör det :)
Amandas jul

2013-11-12 @ 12:23:09
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se
Postat av: siv

Finns glöggen i Landskrona
?

Svar: Det kan jag tyvärr inte svara på. Men fråga gärna på era lokala matbutiker ifall de kan köpa in glöggen.
Amandas jul

2013-11-27 @ 16:51:30
Postat av: Per Moberg

jag köpte den alkoholfria glöggen
när jag skulle servera var det mögeli botten
tyvärr

2015-01-05 @ 14:15:54



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.