Juldofter vid städning

Vem har sagt att det måste vara tråkigt att städa?
 
När man nämner ordet städning tänker de flesta på något tråkigt och jobbigt. Men det behöver det absolut inte vara utan det kan till och med vara världens bästa julklapp om man gör det på rätt sätt. Ren Lyx vet hur man får städprodukter att bli till något man vill hitta när man river bort julklappspappret. 
 
För ett tag sedan fick jag hem en presentförpackning från Ren Lyx. Produkterna jag fick var fint inslaget i cellofan med fina band och en polkagrisstång hängandes runt förpackningen. 
 
 
Förpackningen innehöll först och främst ett diskmedel från Maison Belle med doft av apelsin och rosmarin. Det är en pumpflaska vilket är otroligt smidigt. Diskmedlet fungerar hur bra som helst samtidigt som det doftar fantastiskt. Världens kanske tråkigaste syssla blev helt plötsligt behaglig, allt på grund av ett diskmedel. 
 
 
Sedan fick jag även ett rengöringsspray, också det från Maison Belle, med doft av apelsin och kanel, - en riktig julkombo alltså. Det doftar verkligen fantastiskt och sprayen rengör på ett bra sätt tycker jag. Det är ju alltid kul att städa när det doftar gott och det gör verkligen denna produkt. 
 
Väldigt enkel att använda är den också och sprayen känns dryg, och bra produkter som räcker länge gillar vi såklart.
 
 
Sedan har Ren Lyx varit så smarta så de stoppat ner så kallat "After cleaning-godis" i påsen som är en liten belöning efter avklarad städning. Godiset varirerar beroende på säsong. Just nu är det karameller och det tackar man knappast nej till efter julstädningen :)
 
 
Jag rekommenderar dessa presentförpackningar både till en själv men också självklart som julklapp. Förutom att dom fungerar väldigt bra så gör dofterna så att städningen inte blir sådär jobbig som den brukar vara. Samtliga av Ren Lyx presentförpackningar hittar ni HÄR

Postat av: Annika

Åhh, måste ha :D

Svar: :)
Amandas jul

2013-11-24 @ 10:56:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Denise - Min Glittriga Jul

Va kul att du fick grejerna så fint inslaget! :)
Har funderat länge på att beställa rengöringssprayen, men det har inte blivit av, kanske skulle kika in detta paket då?!

Svar: Ja, men gör det! Den doftar gudomligt :)
Amandas jul

2013-11-24 @ 13:39:20
URL: http://minglittrigajul.blogg.se
Postat av: Liza

Men vad roligt! Det gör det ju lite lättare att städa när man vet att det kommer dofta jul efteråt! Har man sen presenten efteråt som väntar så blir det ju liiiite lättare! :)

2013-11-24 @ 19:01:43
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.