Årets julklapp 2013 är....

......RÅSAFTCENTRIFUGEN
 
 
 
Ett otippat val som alltid och även i år förstår jag inte riktigt valet....
 
Vad tycker ni?

Postat av: Liv

håller med dig, kunde vart nåt roligare men många gillar det säkert :)

Svar: Ja, så är det ju :)
Amandas jul

2013-11-19 @ 15:46:33
Postat av: Madde

Jag hade aldrig hört talas om råsaftcentrifug och måsta googla vad det var. När jag såg att det var en juicepress blev jag mäkta besviken... :P

Svar: Haha ja, tycker dom kunde skriva "Juicepress" istället :D
Amandas jul

2013-11-19 @ 16:45:25
URL: http://www.cochise.se
Postat av: Susanna

Fast jag tyckte det var ganska klockrent. Känns som att det snackas väldigt mycket om juice och färskpressat. Jag skulle gärna önska mig en om jag fick plats med den. :-)

Svar: Jo, det kanske är sant, men nja, jag är tveksam ändå :)
Amandas jul

2013-11-19 @ 16:56:28
URL: http://livetienetta.blogg.se
Postat av: Linnea Svensson

Jag tyckte nog den kändes som rätt i tiden, i och med en allt mer hälso och gör det själv ideal i Sverige och resten av världen med!
Men samtidigt så ja vad ska vi med alla prylar till? Nyhetens behag liksom efter en tid står den och samlar damm!
Jag röstar på geten som årets julklapp!

Svar: Ja, visst är det så, men jag håller med, årets julklapp borde bli något "vettigt" istället :)
Amandas jul

2013-11-19 @ 22:48:47
URL: http://niiice.blogg.se
Postat av: Clara

Tycker årets julklappar är så små tråkiga och lite ovettiga liksom,råsaftcentrifug i år och annars har det varit typ surfplatta,spikmatta,matkasse,gps osv. PRYLAR liksom. Klart det är kul med en maskin så att man kan fixa sin egen juice, och klart att jag skulle kunna övertala mamma att köpa en sån för att det är lite kul. Men håller med dig och inlägget du skrev igår, tycker också att årets julklapp borde vara nått som gynnar andra,fattigare människor på andra sidan jorden istället. (:
Mysig blogg förresten!

Svar: Ja, det är som du säger bara PRYLAR....Ja, hoppas Årets julklapp någon gång blir vettig och bidrar till något BRA.
Tack, vad kul att du tycker det :)
Amandas jul

2013-11-20 @ 21:31:11
URL: http://byclaras.se
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Jag vet att ICA körde en kampanj för ett tag sen med juice-veckor men jag blev besviken faktiskt...

Svar: Ja, har läst att flera skrivit det men jag måste ha missat det....Finns ju roligare val kanske :)
Amandas jul

2013-11-21 @ 21:08:25
URL: http://bambi.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.