Mysmorgon och tryffelsmet

God morgon!
Även denna helg väckte dottern oss lagom till julkalendern. Trots sina 4 månader har hon redan blivit en julälskare....eller nåt ;)
 
Jag har hunnit med att göra en tryffelsmet nu på morgonen också och nu står den i kylskåpet och ska stå där i minst 3 timmar till. Jag återkommer senare med resultat och recept för det finns inte bättre tryfflar än dessa :)
 
Vad hittar ni på i helgen?
 
 
 

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vad mysigt :) Vi gör inget speciellt idag.. Jag är barn- och hundvakt till mina syskon och familjens hund :)

Svar: Aha, låter ju mysigt det med :)
Amandas jul

2013-12-07 @ 14:28:02
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Liza

Vilka mysiga mornar med en sån liten gose-bebis! Gott med hemmagjorda tryfflar!

2013-12-07 @ 19:06:51
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se
Postat av: Charlie CS - Julig kulturtant som Cramas

Vilken söt nedräkningstomte!
Mysiga bilder du har!

Svar: Visst är den! :) Tack!
Amandas jul

2013-12-08 @ 13:19:03
URL: http://julkulturcramar.wordpress.com



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.