Lucia är här och Ivar kom som en storm

Glad Lucia på er!
 
Igårkväll tog stormen Ivar oss och vi förlorade både tv och internet. Lite senare försvann även strömmen och att bo ute på landet då var ingen höjdare när ALLT blev kolsvart. Strömmen kom dock tillbaka inatt men man låg nästan på helspänn hela natten i tron om att man snart skulle få ett träd i skallen....
 
Ah, nu har det lugnat ner sig i alla fall och jag och dottern har begett oss till mamma/mormor för att mysa hela Luciadagen, och låna internet såklart ;) Lilltjejen är tomtenissa dagen till ära så nu är det bara att hoppas på att kläderna hålls rena hela dagen, haha.
 
Imorgon ska jag och sambon åka iväg på julbord med hans jobb. Eftersom jag inte vet ifall vårt internet blir fixat i helgen vet jag inte heller när jag återkommer. Jag önskar er därför en härlig Lucia och trevlig helg så länge!
 
 
 
 

Postat av: dianasdrömmar

Mysigt med lucia :)

Svar: Ja, visst är det :)
Amandas jul

Postat av: Carolina - Tävla om Den perfekta julklappen 2013

Men fy då, det var väldans vad det stormar runt om i världen denna December... Kram

Svar: Ja, jag håller med. Har varit mycket storm....Kram!
Amandas jul

2013-12-13 @ 11:05:00
URL: http://carolina1979.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.