Dan före dopparedan...

God morgon!
Dan före dopparedan....
 
Imorse klev vi upp till kvart i 9 i tron om att få se det näst sista avsnittet av årets julkalender. Den började dock aldrig och till sist insåg vi ju att det trots allt är måndag och kalendern går kvart över 7 på vardagsmorgnarna. Ah, det får bli SvtPlay sen istället...
 
Vad gör ni idag? Vi gör absolut ingenting och har inte heller någonting planerat. Ostbrickan är inköpt inför kvällens uppesittarkväll och imorgon bär det iväg till min mamma för att fira jul där. Sedan blir det sambons familj på juldan. Ingen stress och hets alltså...
 
Ha en bra dag!
 
 




Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.