Vinnaren...

Det var lite tråkigt att jag fick så pass få bidrag i tävlingen om ett egendesignat iphoneskal. Kanske har ni inte iphone eller så lockade det inte när det inte var en julig tävling? Nu vet jag det i alla fall, och nästa tävling får bli något som ni gillar bättre förhoppningsvis :)
 
Vinnaren av ett egendesignat iphoneskal från Caseapp.se är i alla fall Cecilia, med bloggen Svensk jul
GRATTIS TILL DIG!
 
 

Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Det är alltid kul med tävlingar ju! Sen är man inte med i alla. Anledningen att jag inte var med är att jag varken har iPhone eller facebook, därav att jag hoppade över denna gång.

2012-09-19 @ 11:42:09
URL: http://tomtensdotter.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.