En glöggig vecka.

Just nu har vi gått in i en spännande vecka. Förutom att det är september är det ju också på fredag som Blossa avslöjar sin årgångsglögg. Jag är grymt avundsjuk på Erika och Helly som ska få provsmaka glöggen först av alla, men nog tror jag att Blossa kan vara snälla även i år och skicka mig en flaska på posten :) Såhär såg det ut förra året efter att alla företag sponsrat mig med glögg:
 
 
För övrigt tog ju Dollarstore fram sina julsaker förra året i mitten av september (såhär såg det ut då) och när jag var dit idag var det en massa utförsäljning så det känns som att julgrejerna är på väg in ganska snart även i år, spännande spännande! :)
 
Ja, min nya design är förresten på G. Jag får hjälp av fantastiska Emma, och jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna!

Postat av: Victorias Jul

Vad konstigt att man tydligen talar mer om jul än vad man tror. Vi kanske pratar i sömnen :)

2012-09-04 @ 11:43:36
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Helly

Vilken skog av glögg!! Magiskt och vad lyxigt med sponsring!!
Ja det sla bli superspännande på fredag och jag hoppas att jag kan återberätta eventet och förmedla vidare sämningen. Och sen så klart hoppas jag på en smak som faller mig bättre i smaken i år.

2012-09-04 @ 12:01:49
URL: http://hellysjul.blogspot.com
Postat av: Julbloggen - Lisas Vinterland

Det var inte lite du har att välja bland! :)

2012-09-04 @ 15:39:50
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Hohoho, det där var lyxigt :-)
Jag ser fram emot fredag som bara den och säger som Helly: hoppas det blir en smak som faller mig i smaken, och jag lovar så klart att återkomma med en recension. Men först ska jag dricka årets julsnaps :-)

2012-09-05 @ 01:16:42
URL: http://tomtensdotter.blogg.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.