Pepparkakspaket

Jag och schenker-killen här i byn börjar bli ganska tjenis vid det här laget. Idag ringde han och och sa något i stil med "tjena, det är jag från schenker igen, jag har ett paket till dig, visst jobbar du "där"?". När han kom stod vi och småpratade ett tag innan jag fick ett stort paket av honom. Det läre ju inte vara sista gången jag träffar honom heller ;)
 
I paketet gömde sig fyra pepparkaksburkar och två paket pepparkaksflarn från Gille. Älskar Gilles pepparkakor så fyra burkar var ju helt underbart. Tack! Sedan hämtade jag ut ännu ett glöggpaket och så hade jag fått checkar i brevlådan när jag kom hem. Men, mer om det senare, kan ju inte avslöja allt i ett inlägg ;)
 
Imorgon funderar jag på att baka. Det blir nog både lingonbröd och någonting med saffran. Lussekatter, saffransbröd eller saffransmuffins....eller något helt annat? Den som lever får se, återkommer gör jag i vilket fall som helst :)
 

Postat av: julmust.blogg.se

Åh gud vad gott!

Svar: Jaa! :)
Amandas jul

2012-11-08 @ 19:43:10
URL: http://julmust.blogg.se/
Postat av: MiaMaria

Gilles pepparkakor innehåller bara rapsolja läste jag, alltså ingen palmolja som många andra kakor. Jag gillade verkligen det och har redan en tom burk :)

Svar: Aha, det visste jag inte, kul att veta! :)
Amandas jul

2012-11-08 @ 21:31:40
URL: http://miamarias.blogspot.com
Postat av: S

Åh gott med pepparkakor.

Svar: Ja, supergott!
Amandas jul

2012-11-08 @ 22:53:25
URL: http://baseballwife.blogg.se
Postat av: Alexandras jul Nu är det jul igen

haha=D du får minsann massa produkter=D har du varit i kontakt med alla eller skickar de bara till dig?=P

Svar: Det är både och :)
Amandas jul

2012-11-11 @ 21:40:59
URL: http://alexandrasjul.blogspot.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.