Gunrys jultvålar

Hej hopp!
Jag slapp gå på tvåljakt efter Gunrys jultvålar, för Gunry var snälla och skickade mig ett paket med samtliga - Apelsin & Nejlika, Pepparkaka och Polkagris. Nog för att jag alltid vetat om att Gunry är experter på att få till goda dofter men dessa var ju HELT underbara. Dofterna kom verkligen fram och ja, det luktade jul, precis som jag ville att det skulle göra.
 
Och som jag tidigare skrivit kostar inte dessa tvålar mer än ungefär en guldtia styck så har ni inte tvålarna hemma ännu tycker jag absolut att ni ska pallra er till närmsta ICA eller Ö&B och införskaffa allihopa :)
 

Postat av: Emma says

åh lyllo dig!!! Haha jag har inte hittat dem ännu, men ska gå på jultvålsjakt i helgen tror jag bestämt!!!

Svar: Hoppas du hittar dom! Ska finnas på ICA och Ö&B som sagt :)
Amandas jul

2012-11-16 @ 09:38:13
URL: http://emmasays.se
Postat av: Sessan

Jag älskar polkagrisen!!! Mmm luktar så gott, pepparkakan ger mig dock huvudvärk...

Svar: Synd med huvudvärken, men kul att du gillar någon i alla fall! :)
Amandas jul

2012-11-16 @ 10:02:34
Postat av: Amanda, Ahollyjollychristmas

Jag är lite sugen på att testa alla, men helst den med apelsin och nejlika... Får ta mig till Ica istället för Hemköp för en gångs skull helt enkelt! Skadar ju inte heller att Ica här har en mycket välfylld glöggavdelning heller!

Svar: Ja, det tycker jag verkligen du ska göra! Och glögg lockar ju ääännu mer :)
Amandas jul

2012-11-16 @ 15:00:49
URL: http://ahollyjollychristmas.blogspot.com
Postat av: Fridolin

Kul själv har jag köpt kanel/äpple tror jag det var i alla fall på ÖB. Hoppas den luktar gott som jag hoppas.

Svar: Ja, den gillar jag också! Lite juldoft året om liksom :)
Amandas jul

2012-11-17 @ 08:24:44
URL: http://fridolinsjul.blogspot.com
Postat av: Vichy

Jag hittar inte den på vårt "stor"ICA (ICA Supermarket)... :/
Får väl ta mig till ÖB och kolla. Eller finns den bara på ICA Maxi?

Svar: Tråkigt! Jag bor i en liten by och hos oss finns den på ICA supermarket, så konstigt att ni inte fått den ännu! Hoppas du hittar den på ÖB :)
Amandas jul

2012-11-17 @ 11:25:22
Postat av: Katja - Säljer Mary Kay produkter

Åh vilka underbara tvålar!

Svar: Ja, dom är helt fantastiska :)
Amandas jul

2012-11-18 @ 15:46:34
URL: http://katjasplace.blogg.se
Postat av: Lina

Vilken av dom tre doftar godast? :)

Svar: Pepparkakan blev en stor favorit hos mig :)
Amandas jul

2012-11-29 @ 16:44:43



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.