Förkläden

God morgon!
Igår var jag barnvakt åt systerdottern på fyra år och hon blev överlycklig när jag föreslog att vi skulle baka. Det blev en traditionell kladdkaka, men det som gjorde henne extra söt var det juliga förklädet från IKEA, sött va!? Har köpt ett likadant själv (inte precis likadant insåg jag imorse) så sambon fick agera modell, och denna bild tillägnar jag Erica. Nu ser du att även vi springer runt i en varsin "vuxenpyjamas" ;)
 
Idag är det lördag = grötfrukost och julkaffe framför tv:n. Sen kommer svärföräldrarna på besök så då tänkte jag duka fram en riktig saffransfika. Återkommer med bilder! :)
 

Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Haha du är modig du ;-)

2012-11-17 @ 23:18:02
URL: http://tomtensdotter.se



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.