Adventskalendrar

God morgon!
Har precis ätit en frukost i form av vörtbröd med "julskinka" på. Den griljerade skinkan jag köpte igår var supergod och kommer absolut att hamna i mitt kylskåp fler gånger. Får se om sambon hinner smaka efter jobbet idag eller om jag hunnit trycka i mig hela paketet då ;)
 
Igår köpte jag klart alla adventskalendrar så nu är jag redo. Eller har ni något tips på fler? The body shops kalender har jag redan visat upp, men den kan man egentligen inte visa upp tillräckligt många gånger, för visst är den fin?? Tv- och radiokalendern införskaffade jag för några veckor sedan och igår köpte jag två chokladkalendrar och bingolottos julkalender. Kommer ICA ut med en egen i år mån tro? Osäker på dom gjorde det förra året.....
 
I vilket fall som helst.....skriv gärna en kommentar om ni har tips på fler kalendrar :)
 
Idag är det storm ute så jag funderar på att baka lingonbröd och muffins. Får se hur mycket jag orkar, resultatet kommer i alla fall upp här någon gång :)
 
 
Psssst...ni glömmer väl inte bort tävlingen om en adventsstjärna HÄR!?
 
 
 

Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Lovely :)

Svar: Ooja :)
Amandas jul

2012-11-07 @ 13:10:12
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Emma says

Jag fyller år snart och har önskat mig muminkalendern, hehe :D Sött med små figurer varje dag. Tyckte att det var dags med en fånig kalender :) http://www.discshop.se/posters_prylar/kalender_mumin_julkalender/P101620

Svar: Åh, vilken söt! Tack för ett kul tips :)
Amandas jul

2012-11-07 @ 14:58:43
URL: http://emmasays.se
Postat av: Wille

Den här hade man ju inte heller tackat nej till! http://www.ciate.co.uk/gifts/gift-sets/mini-mani-month.html

Svar: Oj, nä, verkligen inte!! :)
Amandas jul

2012-11-07 @ 16:49:16
URL: http://sweetaswille.blogg.se
Postat av: Elin

Så gott med vört och skinka, har själv ätit det en del redan.. mums så gott! :P

Svar: Ja, finns ju nästan inget bättre :)
Amandas jul

2012-11-07 @ 22:46:40
URL: http://elinsjulmys.blogg.se/
Postat av: Alvy

Hejsan, vet du om det finns någon chokladkalender för lite mer vuxen smak? :) Lite dyrare chokladkalender alltså? Har eftersökt det väldigt länge men aldrig hittat, tycker det är jättekonstigt att inte t.ex. marabou gör en egen kalender.

Svar: Hej! Håller med dig om att Marabou skulle kunna få till en riktigt god kalender. Chokladfabriken.se har lite dyrare chokladkalendrar vet jag, och man kan säkert få fram fler om man googlar lite :) Men nog skulle det gärna kunna få finnas fler!
Amandas jul

2012-11-09 @ 14:44:36



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.