Min jul + Julkalendern 2013

Hej på er!
Hur har julen varit? Jag avverkade det tredje och sista julfirandet igårkväll så nu kan jag äntligen hoppa i jumpsuiten och bara vara. Superskönt!
 
Kan inte direkt påstå att jag tagit många foton under dessa dagar men några stycken blev det i alla fall som ni kan se här nedan. Man har ju annat för sig än att ta en massa bilder ;)
 
Har ni förresten sett att Julkalendern 2013 har avslöjats? "Barna Hedenhös uppfinner julen" ska kalendern heta och vill ni läsa mer om den kan ni trycka HÄR. Personligen tycker jag att det känns som en lite för barnslig julkalender igen, men man ska inte ha förutfattade meningar :)
 
Jag återkommer med ett sista inlägg senare!
 
 

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Många härliga bilder! :)

Svar: Tack! :)
Amandas jul

2012-12-26 @ 19:01:54
URL: http://adaras.se
Postat av: Ingvild

Kjempe flotte bilder!
God Jul! =)

Svar: Tack! :) God jul!
Amandas jul

2012-12-27 @ 16:41:09
URL: http://julegleder.blogspot.no/



Skriv din kommenter här:
MEN - Undvik att enbart göra reklam för din hemsida/blogg, dessa kommentarer tas bort direkt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar

VÄLKOMMEN
Till Sveriges mysigaste julblogg


[email protected]

Hej!

Denna julblogg startades år 2010 och drivs av mig, Amanda, en tvåbarnsmamma från Hälsingland. Bloggen är som mest aktiv under månaderna september - december då tusentals julälskare tittar in och läser. Jag bjuder på allt från härliga julrecept och tips & trix till tävlingar och recensioner. Allt har såklart med julen att göra :)

Frågor? Samarbetsförslag? Tveka inte att höra av dig.
Min mail läses varje dag och du hittar adressen här ovan.